16 Aralık 2013 Pazartesi

Güzel Müzik, Güzel Gün

Müzik aleti çalamam, şarkı söyleyemem... İkisi için de pek uğraşılmış olsa da sonu hüsranla bitti. Babam Türk Sanat Müziği sevdalısıdır, müzisyendir... Türk Sanat Müziğine İlginiz Var ise Babamın Sitesine Mutlaka Gözatmalısınız. TIK TIK

Babam eskiden çok istedi bir müzik aleti çalayım. Hep dedim "Başkası çalsın, ben dinleyeyim, ne gerek var keyfini yapmak varken kendimi zorlayıp çalmayı öğrenmeye." Ardından lisede neden olduğunu anlamadığım bir şekilde çok sesli koroya seçtiler beni. Ondan da nefret ettim... Bana müzik açın, dinleyeyim, müziği yapan ise ben olmayayım mümkünse. 
Her genç gibi dönemsel olarak müzik zevklerim değişti. Ardından oturdu yerine, her güzel müziği dinler oldum. Sizinle biraz da müzik zevkimi paylaşmak istiyorum. 

FINK
Favorilerimden bahsedeceğim zaman ilk önce aklıma "Fink" gelir. Ben bayılıyorum kendisine, eşim ancak bazı parçalarından keyif alıyor. Ben ise saatlerce tüm albümlerini arka fonda dinleyebilirim... Bir de eşim her nedense bu adamcağızı başından beri zenci zannetmiş, ne kadar anlatsam ve fotoğraflarını göstersem de hala zenci biliyor. Halbuki kedilere takıntılı derler ya...
"FINK" HAKKINDA BİLGİ İÇİN TIK TIK (Türkçe Kaynak Bulamadım, mecbur Wikipedia linki aldım)






THE CIVIL WARS
Bu hanımla beye hayranım ben! İkisi de birbirinden tatlı, röportajlarını izleyince, okuyunca, samimiyetlerine hayran kalıyorsunuz.







DAVID GARRETT
Sevgili David Garrett... Kendisi muhteşem görünüşü sayesinde hanımların gönlünü fethetmiş olsa da aslında çok büyük bir keman virtüözüdür. Klasik müzik ile başladığı hayatında (ki hala devam etmektedir) rock müziğe duyduğu hayranlıkla beraber muhteşem işlere imza atmış, klasik müzikle ilgisi olmayan insanları bile büyülemeyi başarmıştır. Bir de bahsetmeden geçemem; klasik müzik camiasında smokinsiz bir müzisyen görmek, ferah nefes! Hanımlar, ekran başına!

En Sevdiğim Yorumu, Smells Like Teen Spirit



Muhteşem --- Vivaldi - Summer



Daha neler neler var beğendiğim... Sizlerin de keyifle dinlediği kişileri, grupla duymak beni mutlu eder. Bol müzikli, güzel bir hafta olsun hepimize!

Hiç yorum yok: