4 Ocak 2014 Cumartesi

Ev Halleri

Ev halleri benim için sadece iki kelime değil, dünyanım anlamı olabilir :) Bazı insan vardır gezer, tozar, eğlenir, gece gündüz demeden aktiftir, arkadaşlar, partiler... Benim için ise "ev hali" denen şey, keyiftir, boş zaman değerlendirme biçimidir... Ben de ailem ve sevdiklerimle beraber gezmeyi, dışarıda olmayı, misafir ağırlamayı ve misafir olmayı çok seviyorum ama eve gelince "ohh" diyorum.

* Uykudan dakikalar önce, benim keyif hallerim

Hele ki o evin içerisinde sevdiğin insan, kedilerin, sıcak çay ve kahven, bir de modern çağın mecburiyeti olan internet erişimin var ise o zaman hayattır işte. Çok şanslıyım ki eşim de böyle bir insan.

İşten eve gelince giyilen pijamalar, yemeğin ardından demlenen çaylar ve kahveler, eşimle beraber güzel sohbetler, güzel diziler, blog turlamacaları derken işte bunlar hep benim ömrümü uzatıyorlar. Gerçekten uzatıyor mu göreceğiz ama ben öyle hissediyorum :) Evimizdeki sosyal etkileşimler haricinde eş zamanlı olarak evimizin düzeni, dekorasyonu, temizliği (temizlik yapmak değil, evin temiz olması hissi) derken evin fiziksel durumu da ömrümü uzatıyor dersem abartıyor olmam bence.


* Pisi ve Çakıl'ın akşam halleri


Kendimi bildim bileli böyleydim.Tam da arkadaşlarla gezme, tozma yaşlarımda bile. Hatta çevremdekiler yadırgardı, beni zorla sokağa çıkartmak ve sosyal kelebek haline getirmeye çalışırlardı. Sonuçta herkesin kafasında bir insan imajı var, o yaştaki insan sosyal olmalı, bitti. O zamanlarda bile karşı çıkardım, hayır ben böyle mutluyum, derdim ve ısrarlarını. İyi ki de çevremin zoruyla mutlu olduğum halden, benden, vazgeçmemişim, kendim olmuşum.


* Pisi ve Çakıl'ın gündüz ev halleri


Bence siz de hayatınızda nasıl mutlu oluyorsanız öyle davranın, öyle yaşayın. Ne toplumun, ne çevrenizdekilerin baskılarıyla kararlar vermeyin. Gezmek istiyorsanız, gezin. Evde oturmak istiyorsanız, oturun. Herkes sosyal kelebek olmak zorunda değil ki...


* Bu yazıyı sabahın köründe yazarken bile Çakıl beyden ekranı görmeye çalışarak yazıyorum :)

9 yorum:

A Cat From London dedi ki...

Pisi ve Çakıl'ın akşam hâlleri muhteşem!

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@A Cat From London, işte diyorum, bunlar hep mutluluk :) İlerleyen zamanlarda blog yazılarımda daha çok yer alacaklar, Pisi ve Çakıl'ı daha iyi tanıyacağız ve bence çok eğleneceğiz :)

Burcu Odacı dedi ki...

Yazıyı okurken hep aynı ben dedim içinden, sonunda da zaten öyle bir seçenek varmış, hemen işaretledim :)
Biz de eşimle aynı böyleyiz, işten gelince yemek, sonra çay-kahveyi kaptığımız gibi yayılmaca :)
ve her akşam hep aynı cümle "evde olmak çok güzel ve çok huzurlu"

Depresif Ayu dedi ki...

Ben de tam bir ev insanıyım. Bazı arkadaşlarımın bana OT GİBİSİN yakıştırmalarını hiç umursamadan buna devam ediyorum. Gerçi yazın böyle olmuyorum ama :)

Pisi ne kadar güzel maşallah, pofuduk şey :)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@bir tutam yagmur, ayneeen biz de ohhh diyerek ayni cumleyi kuruyoruz :))

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@depresif ayu, sonunda yorumlarini gorebilmek sahane :) sayende acabildim yorumlari :)

Tabiki bana da "ot" diyenler cikiyor ama umurum mu :) yazin hepimiz daha aktif oluyoruz, ayni sekilde haftasonlari da arkadaslarimizla gorusuyoruz, geziyoruz ama sakin sakin...

Pisi cok pofuduktur, pisi ve cakil icin yazilar yazacagim daha, beklerim :)

darkolivee dedi ki...

ben hem evde yeyılmayı hemde dışarı çıkmayı sevenlerdenim, hergün işten gelip evde yayılma durumları bunaltıyor benii :D
Renkli ruhuma ters :)
zaten hergün kim çıkıyor ki dışarı, hergün çıkmak da bozar adamı :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Pisi ve Çakıl'a bayıldım, gıdıdan birer öpücük isterim ikisinden de :)

Sevgiler

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@sokak kedisi, pisi opucuk vermez, huysuzdur ama cakil her zaman sevgiye alisiktir cok mutlu olur opucuklerle :) sevgiler bizden asil